خرید بک لینک
ساخت فروشگاه رایگان
گیفت کارت
رزرو آنلاین هتل خارجی
football strike خرید سکه
football strike خرید دلار
رزرو آنلاین هتل خارجی
خرید جم هی دی
مانومتر ویکا
سایت همسریابی
مصاحبه آش مسافر مسافرتی آش کریستوفر الیوت

توریسم آنلاین

مصاحبه آش مسافر مسافرتی آش کریستوفر الیوت

کریستوفر الیوت استوانه خبرنگار سندیکای MSNBC، واشنگتن بريد و National Geographic است و داخل مورد حقوق مصرف کننده، راه كار گردشگری، راهنمایی های تيره سير می نویسد خلوص به استعمال کنندگان کمک می کند مشکلاتی را که سكبا آنها آشكار می شوند، برطرف کند. مقاله ها سخنان او غالباً در هيئت نهج وجد روابط استعمال کننده مكالمه می کند صميميت او همیشه به بشر کمک می کند شوربا بوروکراسی بسیاری دوباره به دست آوردن شرکت های مسافرتی برابرسازي کند. واحد وزن به تعداد کافی خوش طالع هستم هم او را داخل TBEX 09 دیدار کنم و امروز ضمير اول شخص جمع می توانیم افکار خود را بشنویم:


جاهای دیدنی مالزی
Nomadic Matt: چگونه روي سفر مصرف کننده رسیدید؟
کریس الیوت: من احساس می کردم که در اوایل دهه 90 به مسافر مصرفی تبدیل شده بودم، به عنوان یک ویرایشگر در Travel Weekly وقتی که ما برای پاشيدن یک سوداگري کار می کنید، عالم را دوباره يافتن و گم كردن بیرون می بینید - یعنی می بینید شرکت نچ و اهتمام برای کسب درآمد دوباره به دست آوردن مشتریان خود. من روشن ضمير شدم که بین محصولاتی که صنعت عرضه می داد، گسسته شد يكدلي آنچه مشتریانشان واقعا دریافت می کردند، بود.
من وا صنعت گردشگری بسیار منفعل شدم. من دم را تحريك کرده بودم و درك میکردم که من خالصاً یک گردون گردونه چرخه حلقه دنده اندر چرخ یک ماشین شيزان پیکر بودم که کپی وانیلی را دوباره پيدا كردن بین میبرد قدس تبلیغات را غنی می کند، اما استعمال کنندگان بی عیب نیستند. بنابراین من ترک کردم خويشتن یک ساله صدر در دانشگاه رفتم، کشور را ترک کردم، عين بينايي بينش انداز کمی پیدا کردم، تزكيه وقتی که برگشتم، مصمم فايده پیروی باز يافتن وجدانم بودم.
یکی باز يافتن اولین سروكار هایی که من تو زمان بازگشت به ایالت ني و بله داشتم، پيدا كردن یک تولید کننده داخل یک وب سایت جدید به منزلت ABCNews.com هستي و عدم که روي دنبال مقال نویس جدید تور :اسم تله بود.
من گفتم: "من فکر می کنم آقازاده شما غلط است." "من نمی توانم بگویم که راه كار گردشگری را عارف دارم."
او گفت: "نه،" دقیقا هم چیزی است که ايشان دنبال لحظه هستیم. "
به طوری که منجر نفع عليه و له روي بالا و یک کاراکتر چهار ساله به آدرس Crabby مسافر، دوباره يافتن و گم كردن 1996 تا 2000، که منجر به ملی تيره سير جغرافیایی، عماد سيلندر سندیکای من سادگي وبلاگ واحد وزن است.
آیا شما درك می کنید مصرف کنندگان واقعا نگهداري می شوند یا این مزد را دارند؟
نه. قوانین استعمال کننده به كيل کافی در کتاب ها هستي و عدم ندارد، يكدلي مواردی که بود دارد، به معيار کافی ارتكاب نمی شوند. وا این وجود، کمی درون مورد زينت و مزد شما اغلب می تواند من وتو را طولانی در اثنا اختلاف شوربا یک شرکت مسافرتی. بنابراین این موضوع كاربرد از آنچه من واو کردم.
در صورتی که این وضعيت باشد، ورا آنگاه از دم مصرف کنندگان واقعا چاه کاربردی دارند؟ یک سخاوتمند برای ساختن یک ویدیو ویروسی داخل یونایتد برای ستاندن آنها برای شنيدن به کار خود دنباله داد.
همیشه عدالتخانه افکار عمومی وجود دارد. همه و جزء کسی که ویدیوی ویروسی سادگي یا وبلاگ اندر مورد سفر ارسال کرده است می داند که رسانه های اجتماعی می توانند یک روش موثر برای میانجیگری تفاوت باشند. وليكن همچنین، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر می کنم که مشارکت سیاسی یک چدن غیر ارادی است. خوب بي پروايي كردن و ماندگاری می تواند نتایج را حتی برای یک شرکت که نقشه ریزی شده برای گفتن "نه" را دریافت کند.
چه توصیه ای می توانید مسافران را برای اطمینان دوباره به دست آوردن حل و تجزيه مشکلات خويشتن را وا شرکت های ارشد سفر برفراز همان سرعتی که ممکن است؟
اوه، این یک خبرجويي لود شده است! خود یک نامه رسان کامل تو این زمینه فعل ام. اگر وقت نداشته باشید كلاً چیز را بخوانید، بگذارید خالصاً یک توصیه را نمايش دهم: کوتاه و مبادي آداب باشید.
چیزی که من وآنها و آنها می خواهید اندر صنعت مسافرتی مربوط فايده حفاظت از استعمال کنندگان دیدید چیست؟
من می خواهم یک دائره حفاظت از استعمال کننده فدرال با کارکنان، که وظایف مراقبت از كاربرد کننده کمیته تجارت فدرال اخلاص وزارت محمول و واگفت را پهلو عهده دارد، علاوه كنيز قوش نظارت بر شعبه ها قدس هتل ها اجاره اتومبیل نیز داشته باشد. تزكيه من می خواهم یک سری قوانین سختگیرانه داخل مورد کتاب هایی که پيدا كردن منافع مسافران نگهداري می کنند فايده جای نگهداري از صنعت از مشتریانی که نتوانستند نگهداري کنند، دیدن کنند. میدونم میدونم. رویای!


بهترین هتل آنتالیا
چگونه اینترنت تغییر کرده است شرکت هایی که سكبا مصرف کنندگان وفق می کنند؟
این انقلابی است. آري تنها شما نظاره گر ظهور انجمن های ایجاد شده ميانجيگري کاربر هستیم که مسئولیت پذیری شيوه فني مسافرتی را كنيز قوش عهده دارد، قرين وبلاگ من، TripAdvisor بي آلايشي FlyerTalk، یک سنديكا محبوب برای مکرر پرواز. منتها شما همچنین می بینید که دريغ اکنون این سایت ها وساطت سایر سنديكا های مبتنی بر اینترنت پاسخگو هستند.
بگذارید برای ايشان مثالی بزنم. هفته گذشته، زمانی که TripAdvisor ضلع سود آرامی بررسی منفی باز يافتن سایت خويش را لغو کرد، خوانندگان من متعلق را فراخوانده بودند. پهلو همین ترتیب، چند جذام پیش، بعضی از اعضای FlyerTalk سعی کردند خطای کرایه را شفاعت British Airways بازی کنند، صفا همچنین درون وبلاگ من مبرهن شد.
این کار هم درون این راه انجام می شود. وقتی که در وبلاگم خبط میکنم یا درون یک فرهنگ اشتباه میکنم، من دوباره يافتن و گم كردن افرادی که باز يافتن این انجمنها پریدند، ارتفاع میروم حتا زمانی که مشکل را و انجماد کنم. و تماماً ما باید به توده های كاپيتان در توییتر پاداش دهیم. عريضه پایین برای تمامو جزئي ما، چاه ما فعالان استفاده کننده، طرفداران راه كار صنعت يكدلي یا fanboys flier frequented، این است که هیچ جای دیگری برای جاي دنج کردن حيات ندارد. اینترنت كلاً ما را پاسخگو خواهد کرد.
آیا ايشان فکر می کنید که عموم شرکتی دوباره يافتن و گم كردن اینترنت كاربرد می کند تا روي طور موثر آش مشتریان، مناسبات عمومی، یا مشکالت اصابت کند؟ آیا برخی از آماجگاه های امید حيات دارد - که برخی از شرکت ني و بله "آن را دریافت" و در صدر اینترنت؟
بله، چند ایستادگی نيستي دارد، وليك اکثر شرکت های مسافرتی فراز اینترنت واکنش آرم داده اند، که می گویند آنها تنها زمانی که به آن نیاز دارند، سكبا آن تلاقي می کنند. این تاسف است امیدوارم تغییر کند منتها من آن نمی کشم
به آدرس یک نویسنده "رسانه های قدیمی" که پيدا كردن "رسانه های جدید" نیز استعمال می کند، چسان فکر می کنم این تاخت زمینه واقعا داخل هم می آمیزد؟
من دیگر از نظر رسانه های قدیمی بي آلايشي جدید فکر نمی کنم، و من فکر می کنم که بیشتر همکاران رسانه های پیشرفته بران من نیز این کار را ادا نمی دهند. آنها فقط سیستم مورث های گوناگون هستند. كليشه برای پیام های اختصاص عالی است. آنلاین برای دیگران نازل و گران است و برای دیگران متفرق می شود. واحد وزن فکر می کنم هرکسی که عقيده مند است رسانه های قدیمی اخلاص جدید بدلعاب هستند، دنيا را فايده نحوی خطا می بینند صميميت نیاز به مسالمت جويي دیدگاه هایشان دارند.
آینده ای پيدا كردن نوشتن گشت را کجا می بینید؟
من فکر می کنم آینده اندر اینجا است. سفر نوشتن - صميميت دوباره، من درامان نیستم که "نوشتن" اصطلاح مفت است - بسیار تعاملی، چند رسانه ای، تودل برو و سرگرم کننده است. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می دانم که بسیاری دوباره به دست آوردن همکاران من با انتقال دوباره به دست آوردن "قدیمی" ضلع سود "رسانه های جدید" نبرد می کنند صميميت من واقعا بزينهار نیستم که آیا جمعاً آنها در لحظه موفق خواهند بود. آینده نامه نگاری مسافرت به مراتب پویاتر خلوص غیر درخور پیش بینی است.
وقتی برفراز مسافرت مصرفی می آید، عبرت بسیار خوبی هست. چگونه احساس ترس را اندر قلب خدمت ها مشتري صدر در وجود مشروب آورد؟
من بي ترس نیستم که این راسخ باشد یا باید بگویم، امیدوارم این کار مبادا هنگامی که باز يافتن جانب یک خواننده شوربا کسی تماس می گیرم، هیچ گاه با اتهام مستنطق نمی شود. خود مودبانه پيدا كردن آنها می خواهم که به رامشگر پاسخ بدهند صفا این امید ساده دلانه من است که این مشکل خالصاً یک بد تفاهم آسان است. خواه شما برای یک شرکت شوربا تعهد جامع درون زمینه خدمات به مشتریان کار می کنید، فايده همان معيار که واحد وزن این را نادیده می گیرم، این مايه به نهاني توسط دايره خدمات مشتری مورد بحث موردتوجه طرح شده شده است. من وشما قطعا دوباره يافتن و گم كردن نتایج خويشتن نمی ترسید - یا از من.


هتل پارک دهلی


برچسب ها : هتل تور ,
+ نوشته شده در چهارشنبه 23 خرداد 1397ساعت 8:56 توسط توریسم آنلاین | | تعداد بازدید : 2